ο κόσμος του αυτοκινήτου στο Internet
×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Το καλάθι σας είναι άδειο.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Τιμόνια-Καθίσματα-Ζώνες-Πυροσβέσεις-Χειρόφρενα

Από 60Ε !

Learn more

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ζώνες 4 - 6 σημείων σε χρώμα

κόκκινο-μπλέ-μαύρο

Από 125Ε !

Learn more

SKODA FABIA S2000 N098

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟ AUTOPANORAMA RACING SHOP

Για Ράλλυ-Ιστορικά Ράλλυ-Αναβάσεις-Πίστα-Χρονομερτημένα 

Από 350 Ε

Learn more

Το Βραβείο Οδικής Ασφάλειας 2012 του Προγράμματος PIN απονέμεται στην Ουγγαρία

Image
Στην Ουγγαρία τα ατυχήματα μειώθηκαν κατά 49% το 2012!!
Οι θάνατοι λόγω οδικών ατυχημάτων στην Ουγγαρία μειώθηκαν κατά 49% σε σχέση με το 2001 20 Ιουνίου 2012, Βρυξέλες – “Με ευχαρίστηση απονέμω το φετινό Βραβείο του PIN στην Ουγγαρία. Από το 2006, οι χώρες, στις οποίες έχει απονεμηθεί το Βραβείο του PIN, έχουν ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας και πιστεύω ότι η περίπτωση της Ουγγαρίας θα δώσει την απαραίτητη ώθηση και το κίνητρο για να εντείνει τις προσπάθειες για οδική ασφάλεια τόσο στις γειτονικές της χώρες όσο και στο σύνολο της ΕΕ ” ανέφερε ο Antonio Avenoso, εκτελεστικός διευθυντής του ETSC , στην Τελετή Απονομής του Βραβείου PIN, η οποία τελέστηκε κατά τη διάρκεια του 6ου Ετήσιου Συνεδρίου του Προγράμματος PIN Project .

Το βραβείο για την Ουγγαρία λάβανε από κοινού ο Δρ. Lászlo Felkai, Υφυπουργός του Υπουργείο Εσωτερικών, και ο κύριος Zoltán Schváb, Αναπληρωτής Υφυπουργός του Υπουργείου Εθνικής Ανάπτυξης, αρμόδιος για τις υποδομές.

Η Ουγγαρία μείωσε τους θανάτους που προκαλούνται από τροχαία ατυχήματα κατά 49% σε σχέση με το 2001. "Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να σημειωθεί ότι η Ουγγαρία υπέγραψε το στόχο της ΕΕ για την οδική ασφάλεια το 2004, όταν εισχώρησε στους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάτι το οποίο κάνει την πρόοδο της Ουγγαρίας ακόμα πιο αξιέπαινη" δήλωσε ο κύριος Avenoso. Οι Κύριοι Felkai και Schváb εξύμνησαν την καλή συνεργασία μεταξύ των σχετικών φορέων και ανέφεραν πως οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν από τις ουγγρικές αρχές συνέβαλαν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Ο Κύριος Felkai αναφέρθηκε λεπτομερώς στον ρόλο πολιτικών, όπως η αυτόματη επιτήρηση της ταχύτητας και η θέσπιση μηδενικής ανοχής για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης. Επίσης, αναφέρθηκε στο πώς η ευθύνη των ιδιοκτητών των οχημάτων και το σύστημα των κρατικών κυρώσεων συνέβαλαν στην καλύτερη επιβολή της νομοθεσίας για την κυκλοφορία, συμπληρώνοντας τις προσπάθειες της Τροχαίας.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού του 2011, η Ουγγρική Προεδρία της ΕΕ, προώθησε το τελικό κείμενο συμβιβασμού, το οποίο οδήγησε στην επακόλουθη έγκριση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τη Διασυνοριακή Επιβολή του Νόμου (2011/82/EU). Δεδομένου ότι η Ουγγαρία αποτελεί ενδιάμεση χώρα, λόγω της θέσης της, ο κύριος Felkai τόνισε ότι αυτή η νομοθεσία θα βελτιώσει τη διευρωπαϊκή συνεργασία και θα διευκολύνει την παρακολούθηση παραβάσεων των αλλοδαπών οδηγών.

Αν και η μείωση του αριθμού των θανάτων στους δρόμους της Ουγγαρίας είναι αξιοσημείωτη, η θνησιμότητα παραμένει υψηλή, με 64 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους το 2011.  Ο κύριος Schváb αναγνώρισε αυτή την πρόκληση και προσδιόρισε αρκετές ομάδες χρηστών του οδικού δικτύου της Ουγγαρίας, στις οποίες οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα πρέπει να απευθυνθούν μέσω στοχευόμενων πολιτικών. Οι κύριοι Felkai και Schváb ήταν πρόθυμοι να τονίσουν τα βασικά θέματα του σημερινού ουγγρικού προγράμματος δράσης οδικής ασφάλειας:  αντιμετώπιση επικίνδυνης συμπεριφοράς χρηστών της οδού, καλύτερη διαχείριση των οδών και καλύτερος σχεδιασμός, αξιολόγηση και αναθεώρηση της νομοθεσίας που σχετίζεται με την οδική ασφάλεια, αύξηση της επιτήρησης και δράσεις πρόβλεψης.

Χάρτης των 31 χωρών που καλύπτει το Πρόγραμμα PIN, ο οποίος παρουσιάζει την ποσοστιαία μεταβολή θανάτων από οδικά ατυχήματα μεταξύ 2001 - 2011και τις χώρες που έχουν λάβει το Βραβείο PIN.

Το ETSC (European Transport Safety Council) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος εδρεύει στις Βρυξέλες και στοχεύει στη μείωση των θανάτων και των τραυματισμών στις μεταφορές στην Ευρώπη. Το ETSC προσπαθεί να εντοπίσει και να προωθήσει μέτρα, βασισμένα στην έρευνα, με υψηλές προοπτικές ασφάλειας. Συγκεντρώνει 45 εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι σχετίζονται με την ασφάλεια των μεταφορών. www.etsc.eu

Το Πρόγραμμα PIN (Road Safety Performance Index Programme) ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2006 με στόχο την αξιολόγηση και σύγκριση των επιδόσεων οδικής ασφάλειας των χωρών που συμμετέχουν σε αυτό. Σήμερα, περιλαμβάνει τις 27 χώρες της ΕΕ, καθώς επίσης το Ισραήλ, τη Νορβηγία, τη Σερβία και τη Σουηδία. Το Πρόγραμμα PIN λαμβάνει οικονομική ενίσχυση από τον όμιλο της Volvo. Επίσης, το PIN λαμβάνει  οικονομική ενίσχυση από τη Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών, από τη Νορβηγική Διοίκηση Δημοσίων Οδών και από την Toyota Motor Europe.www.etsc.eu/PIN

Επιβράδυνση της μείωσης των θανάτων από οδικά ατυχήματα το 2011

20 Ιουνίου 2012, Βρυξέλες - "Η περσινή πρόοδος όσον αφορά στη μείωση των θανάτων εξαιτίας οδικών ατυχημάτων στην ΕΕ είναι κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με τα προηγούμενα έτη" δήλωσε ο Antonio Avenoso, Διευθυντής του ETSC[1], κατά τη διάρκεια του 6ου ετήσιου Συνεδρίου PIN[2]. Οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα μειώθηκαν κατά μόλις 3% το 2011 σε σύγκριση με το 2010. Σημειώνεται ότι το 2010 η αντίστοιχη μείωση ήταν 11%. "Συνδυασμένες προσπάθειες τόσο σε εθνικό όσο και σε επίπεδο ΕΕ πρέπει να ενταθούν, διαφορετικά η ΕΕ κινδυνεύει να μείνει εκτός του στόχου της μείωσης των θανάτων από οδικά ατυχήματα κατά το ήμισυ το 2020 σε σχέση με το 2010", πρόσθεσε ο Κύριος Avenoso.

Η τελευταία ετήσια έκθεση του PIN παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του 6ου ετήσιου Συνεδρίου PIN. Το 2012 το Βραβείο PIN απονεμήθηκε στην Ουγγαρία για τη συμβολή της στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Η Ουγγαρία έχει να επιδείξει εντυπωσιακές μειώσεις σχετικά με τον αριθμό των θανάτων από οδικά ατυχήματα σε σχέση με τα επίπεδα του 2001.

Το 2011 ήταν μία σύνθετη χρονιά όσον αφορά τις εξελίξεις στην οδική ασφάλεια στην Ευρώπη. Ενώ αρκετές χώρες συνέχισαν τις θετικές τάσεις του 2010 και του 2009, κάποιες άλλες, μεταξύ αυτών η Εσθονία, η Κύπρος, η Μάλτα και χώρες πρότυπα οδικής ασφάλειας όπως η Σουηδία, η Γερμανία και η Φινλανδία παρουσίασαν αύξηση των θανάτων από οδικά ατυχήματα. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους ικανοποιητική πρόοδος παρατηρήθηκε στη Νορβηγία με μείωση κατά 20% στους θανάτους από οδικά ατυχήματα, στη Λιθουανία με μείωση 18%, στην Ισπανία με μείωση 17% καθώς και στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία με μείωση κατά 15%. "Βελτιώνοντας την οδική ασφάλεια μπορεί να επιτευχθεί εντυπωσιακή εξοικονόμηση για την κοινωνία. Εάν οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα είχαν μειωθεί κατά 6,7% το 2011 (το ποσοστό που χρειάζεται για να επιτευχθεί ο στόχος της ΕΕ μέσω της συνεχούς προόδου) αντί για 3%, η επιπλέον εξοικονόμηση θα ανερχόταν στα 2,1 δισεκατομμύρια ευρώ", ανέφερε ο Mircea Steriu, υπεύθυνος επικοινωνίας του ETSC.

"Πολλές από τις αξιοσημείωτες μειώσεις των θανάτων από τροχαία ατυχήματα που παρατηρήθηκαν την τελευταία δεκαετία μπορούν να αποδοθούν στις βελτιώσεις που κάνανε οι χώρες, οι οποίες ανήκουν στο πρόγραμμα PIN, όσον αφορά στον τρόπο διαχείρισης της οδικής ασφάλειας και στη δημιουργία πολιτικής στον εν λόγω τομέα", ανέφερε ο Richard Allsop, πρόεδρος του προγράμματος PIN. Κατέληξε αναφέροντας ότι: "Μελέτη που εκπόνησε το PIN έδειξε ότι σε κάθε χώρα εφαρμόζονται αρκετά στοιχεία καλής πολιτικής στον τομέα της οδικής ασφάλειας, ωστόσο, υπάρχουν ακόμη περιθώρια σημαντικής βελτίωσης σε πολλές χώρες. Γι αυτό είναι επιθυμητό πολλές χώρες να κάνουν περαιτέρω βήματα, ούτως ώστε να κάνουμε τους δρόμους ασφαλέστερους για όλους τους χρήστες. Είναι ζωτικής σημασίας να διατηρηθούν αυτές οι προσπάθειες".



Το ETSC (European Transport Safety Council) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος εδρεύει στις Βρυξέλες και στοχεύει στη μείωση των θανάτων και των τραυματισμών στις μεταφορές στην Ευρώπη. Το ETSC προσπαθεί να εντοπίσει και να προωθήσει μέτρα, βασισμένα στην έρευνα, με υψηλές προοπτικές ασφάλειας. Συγκεντρώνει 45 εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι σχετίζονται με την ασφάλεια των μεταφορών. www.etsc.eu

Το Πρόγραμμα PIN (Road Safety Performance Index Programme) ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2006 με στόχο την αξιολόγηση και σύγκριση των επιδόσεων οδικής ασφάλειας των χωρών που συμμετέχουν σε αυτό. Σήμερα, περιλαμβάνει τις 27 χώρες της ΕΕ, καθώς επίσης το Ισραήλ, τη Νορβηγία, τη Σερβία και τη Σουηδία. Το Πρόγραμμα PIN λαμβάνει οικονομική ενίσχυση από τον όμιλο της Volvo και Volvo Trucks. Επίσης, το PIN λαμβάνει  οικονομική ενίσχυση από τη Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών, από τη Νορβηγική Διοίκηση Δημοσίων Οδών και από την Toyota Motor Europe.www.etsc.eu/PIN

Σχήμα 1: Ποσοστιαία μεταβολή των θανάτων εξαιτίας οδικών ατυχημάτων μεταξύ 2010 και 2011

 

 

* Προσωρινές εκτιμήσεις που χρησιμοποιήθηκαν για το 2011, με τα οριστικά στοιχεία του 2011 δεν είναι ακόμη διαθέσιμα κατά τη στιγμή της εκτύπωσης **Η εκτίμηση του Ηνωμένου Βασιλείου βασίζεται σε αύξηση κατά 3% των θανάτων το 2011 Q1-3 σε σύγκριση με το 2010 Q1-3.

 

 

 

 

Σχετικα με μας

Το AUTOPANORAMA.GR δημιουργήθηκε το 2007 ως ιστότοπος ενημέρωσης για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Σήμερα είναι στην ευχάριστη θέση να είναι και ένας δικτυακός τόπος όπου ο χρήστης του να μπορεί να αγοράσει στο νέο Ε-SHOP αλλά και να ενημερωθεί παράλληλα για προϊόντα που αφορούν το χώρο του αυτοκινήτου, μαζί και με την ειδική προέκτασή του, που είναι η αποκλειστική διάθεση προϊόντων για το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Χαρτης

Επικοινωνηστε μαζι μας

sample +30 2310811965

 +30 6939405054

              ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ

              ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

sample info@autopanorama.gr

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:

              00420721561983

              IOANNIS SARITSOGLOU 

              TOVACOV CESKA REPUBLIKA

 

Facebook Page