ο κόσμος του αυτοκινήτου στο Internet
×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Το καλάθι σας είναι άδειο.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Τιμόνια-Καθίσματα-Ζώνες-Πυροσβέσεις-Χειρόφρενα

Από 60Ε !

Learn more

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ζώνες 4 - 6 σημείων σε χρώμα

κόκκινο-μπλέ-μαύρο

Από 125Ε !

Learn more

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟ AUTOPANORAMA RACING SHOP

Για Ράλλυ-Ιστορικά Ράλλυ-Αναβάσεις-Πίστα-Χρονομερτημένα 

Από 350 Ε

Learn more

Μεγάλο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου με τις εγγυητικές!

Image
“Βόμβα” που είναι έτοιμη να εκραγεί μοιάζει η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου !!
ΚΕΙΜΕΝΟ:Του Γιώργου Ανδρή       ΦΩΤΟ-ΠΗΓΗ: ΗΜΕΡΙΣΙΑ-ONLINE

I.X.: "Μαγνήτης" το Πριγκιπάτο του Λινχτενστάιν για τα κέρδη εισαγωγικών εταιρειών!Μειώνουν ή καταργούν τις εγγυητικές οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι προς τους εισαγωγείς αφήνοντάς τους κυριολεκτικά στο “αέρα” . Αν αλλάξει το καθεστώς μεταβίβασης στα ΙΧ χωρίς πινακίδες από ιδιώτες σε εμπόρους το κράτος μπορεί να εισπράξει εκατ. ευρώ Ακόμη περισσότερο σκληραίνουν τη στάση τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες έναντι των Ελλήνων εισαγωγέων καθώς ολοένα και περισσότερες κατασκευαστές δεν δέχονται εγγυητικές από ελληνικές τράπεζες. Τελευταίο κρούσμα της αδιάλλακτης στάσης των εργοστασίων αποτελεί.....

ελληνική εισαγωγική εταιρεία η οποία έχει ήδη στο ελληνικό τελωνείο περίπου 150 καινούρια αυτοκίνητα αλλά η κατασκευάστρια εταιρεία αρνείται να τα αποδεσμεύσει αν δεν αλλάξει η εγγυητική των 12 εκατ. ευρώ που έχει προσκομίσει ο εγχώριος εισαγωγέας από ελληνική τράπεζα. Ωστόσο στην συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει να αναφέρουμε πως τόσο ο εισαγωγέας όσο και οι εξουσιοδοτημένοι έμποροί του δεν μπορούν να διαθέσουν τα αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά και θα πρέπει να αναλογιστεί κανείς πως το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελούσε "σωτηρία" για την ελληνική εταιρεία εξαιτίας τόσο του χαρακτήρα του όσο και του χαμηλού κυβισμού.

Image
Χιλιάδες είναι τα εγκλωβισμένα καινούρια ΙΧ στα τελωνεία!
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να παραμένουν "εγκλωβισμένα" τα καινούρια ΙΧ από τον Ιανουάριο στο τελωνείο ενώ περίπου άλλα τόσα αυτοκίνητα να έχουν βγει απο τη γραμμή παραγωγής αλλά να μην απιστέλονται προς την Ελλάδα. Παράλληλα οι ενδιαφερόμενοι ιδιώτες καταναλωτές που επισκέπτονται τη συγκεκριμένη εταιρεία και επιθυμούν να αποκτήσουν το εν λόγο μοντέλο φεύγουν από τις εκθέσεις με άδεια χέρια καθώς οι επίσημοι έμποροι δεν γνωρίζουν ούτε την ημερομηνία παράδοσης αλλά ούτε την τελική τιμή των αυτοκινήτων.

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα αντιμετωπίζουν ή είχαν αντιμετωπίσει σχεδόν όλοι οι Ελληνες εισαγωγείς αυτοκινήτων και η μόνη λύση στο πρόβλημά τους είναι η έκδοση εγγυητικής από ξένη τράπεζα την οποία βέβαια πληρώνουν με το παραπάνω ώστε να την προμηθευτούν.

Αλλος εισαγωγικός όμιλος με πολύ μεγάλα προβλήματα ρευστότητας επίσης έχει το ίδιο πρόβλημα με την κατασκευάστρια εταιρεία ενώ παράλληλα καθυστερεί πάρα πολύ την εξόφληση των μηνιαίων δανειακών του υποχρεώσεων που να αναφέρουμε πως σε μόνο μία τράπεζα οι συνολικές υποχρεώσεις του αγγίζουν τα 20 εκατ. ευρώ. Παράλληλα οι υπάλληλοί του πληρώνονται με έναντι από την αρχή του 2012 και όπως έχουν ενημερωθεί τον Απρίλιο η εταιρεία θα λάβει ένα αρκετά υψηλό δάνειο και θα αποπληρωθούν όλοι. Ωστόσο σύμφωνα με τραπεζικούς κύκλους ο συγκεκριμένος όμιλος μάλλον δεν πρόκειται να λάβει υψηλό δάνειο και ίσως αποτελέσει την πρώτη εταιρεία που θα κηρύξει πτώχευση!

Image
Η αγορά σε πλήρη κατηφόρα!!!
Το θέμα των εγγυητικών όμως δεν αφορά μόνο τις εισαγωγικές εταιρείες αλλά και τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους αυτοκινήτων και σύμφωνα με πληροφορίες ο ένας μετά τον άλλον δεν μπορούν να τις καλύψουν ενώ σε κάποιες άλλες περιπτώσεις μειώνουν το ποσό της εγγυητιικής ώστε να καταβάλλουν λιγότερα χρήματα στις τράπεζες. Η συγκεκριμένη κίνηση ωστόσο έχει προβληματίσει όλους σχεδόν τους εισαγωγείς οι οποίοι βρίσκονται κυριολεκτικά στον "αέρα" καθώς το οι νέες πολύ χαμηλότερες εγγυητικές δεν καλύπτουν ούτε το 10% των εμπορευμάτων και αναταλλακτικών που έχουν στα καταστήματά τους οι εξουσιοδοτημένοι έμποροί τους...

Οργιάζει η φοροδιαφυγή

Ενα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έρχεται να αθροιστεί στην έλλειψη ρευστότητας των επιχειρηματιών του κλάδου έχει να κάνει με την φοροδιαφυγή αλλά και την εισφοροδιαφυγή που κυριολεκτικά δεν μπορεί να ελεγχεί από το κράτος.

Image
Οι έμποροι δεν μπορούν να τις καλύψουν!
Μάλιστα τους τελευταίους μήνες τα παράνομα συνεργεία αλλά και οι online πωλήσεις έχουν ανατρέψει τα δεδομένα της αγοράς και πλέον οι λιγοστές υγιείς επιχειρήσεις του κλάδου βρίσκονται ένα βήμα πριν το λουκέτο ή κάποιοι περισσότερο τολμηροί ακολουθούν τη μη νόμιμη οδό για να επιβιώσουν.

Αλλωστε ακόμη και εισαγωγείς αναγνωρίζουν πως οι ντίλερ τους δεν μπορούν να επιβιώσουν όταν οι πρώην υπάλληλοι των εξουσιοδοτημένων μονάδων πραγματοποιούν σέρβις αυτοκινήτων σε πυλωτές ή γκαράζ σπιτιών μη καταβάλοντας ΦΠΑ, ασφαλιστικές εισφορές, φόρους, κ.ά. Ρίχνοντας τις τιμές ακόμη και πάνω από 70%! Επίσης οι καταναλωτές εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας αναζητούν τέτοιου είδους συνεργεία ώστε να γλιτώσουν αρκετές δεκάδες ή εκατοντάδες ευρώ.

Από την άλλη μεριά οι απολυμένοι πωλητές αυτοκινήτων "ανοίγουν" online καταστήματα εμπορίας πουλώντας αυτοκίνητα σε χαμηλότερες τιμές από εκείνες των παραδοσιακών καταστημάτων καθώς δεν έχουν έξοδα...

Τέλος οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι, μεταξύ των οποίων και κάποιοι οι οποίοι μέχρι πρότινος τηρούνται το νόμο με το παραπάνω, βλέποντας τους τζίρους τους να μειώνονται δραματικά μέρα με την ημέρα αποφάσισαν να κάνουν "εικονικές" απολύσεις εργαζομένων ώστε να γλιτώσουν τις ασφαλιστικές εισφορές και άλλα έξοδα διατηρώντας τους όμως στις εκθέσεις και τα συνεργεία τους έναντι 500-700 ευρώ τα οποία συμπληρώνονται από το επίδομα ανεργίας μέχρις ότου περάσει η κρίση...

Το μεγάλο ξεκαθάρισμα

Εισαγωγείς και έμποροι αυτοκινήτων είναι πεπεισμένοι πως φέτος θα γίνει το μεγάλο ξεκαθάρισμα στον κλάδο και όσοι επιβιώσουν θα βγουν απίστευτα ισχυροί από την κρίση. Δεν είναι τυχαία άλλωστε τα "παντρέματα" που ήδη έχουν πραγματοποιηθεί στον κλάδο ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται πάρα πολλά ακόμη. Με δεδομένη τη συρρίκνωση της αγοράς οι ντίλερ σε όλη την Επικράτεια σε λίγο καιρό θα στεγάζουν κάτω από μία στέγη πολλές εταιρείες αυτοκινήτων και στα συνεργεία τους θα επισκευάζουν αντίστοιχα πολλά διαφορετικά μοντέλα. Ωστόσο για να επιτευχθεί το παραπάνω στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως θα κλείσουν πάρα πολλές εμπορίες και ευελπιστούν να γίνει με ομαλό τρόπο και όχι άναρχα με κανόνια και φέσια.

Από την άλλη μεριά υπάρχουν και κάποιες εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες παρά το γεγονός πως πραγματοποιούν πολύ υψηλούς τζίρους καταφέρνουν να παρουσιάζουν ελάχιστα κέρδη και σύμφωνα με πληροφορίες τα κέρδη τους φορολογούνται μέσω εταιρείας offshore στο "Πριγκηπάτο" του Λίχτενστάιν και φαίνεται πως και κάποιοι άλλοι ζήλεψαν τη συγκεκριμένη μέθοδο έχουν ήδη επισκεφθεί το κρατίδιο ώστε να γλιτώσουν και εκείνοι κάποια εκατ. ευρώ για φόρους...

Image
365.000 πινακίδες κυκλοφορίας το 2011 εκτός!
Κατάθεση πινακίδων

Μετά το ρεκόρ 365.000 πινακίδων κυκλοφορίας το 2011 ένα πολύ μεγάλο θέμα έχει προκύψει και απασχολεί χιλιάδες ιδιώτες καταναλωτές αλλά και εμπόρους το οποίο έχει να κάνει με τη μεταβίβαση των εν λόγω οχημάτων. Ειδικότερα αν κάποιος ιδιώτης έχει καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του και επιθυμει να το πουλήσει χωρίς πινακίδες δεν μπορεί να μεταβιβάσει το όχημά του σε κάποιον έμπορο αν δεν καταβληθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας και βέβαια δεν υπάρχει η βεβαίωση του ΚΤΕΟ. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να μένουν αδιάθετα χιλιάδες ΙΧ τα οποία θα μπορούσαν να διατεθούν στην αγορά ενώ παράλληλα τα Τέλη αν διατεθεί εντός του έτους το ΙΧ θα καταβάλλονταν δημιουργώντας επιπλέον έσοδα στο κράτος. Μάλιστα όπως αναφέρουν έμποροι αυτοκινήτων στην "Η": "Το θέμα των αυτοκινήτων που έχουν κατατεθεί οι πινακίδες μπορούσε να είχε λυθεί αν το κράτος αντιμετώπιζε τα ΙΧ ως προϊόντα και όχι ως φοροεισπρακτικό μέσο. Αλλωστε αν τα χιλιάδες ΙΧ μπορούσαμε να να αγοράσουμε από τους ιδιώτες χωρίς να καταβάλλουμε τα Τέλη μέχρι να πουληθούν, καθώς θα παραμείνουν ακινητοποιημένα στις εκθέσεις μας , πάλι το κράτος κερδισμένο θα ήταν καθώς θα εισπράξει χρήματα από εκεί που δεν το περίμενε. Αντ' αυτού το κράτος εξακολουθεί να "μπλοκάρει" την εσωτερική αγορά χάνοντας απλά εκατομμύρια ευρώ...".

Οσον αφορά στο ΚΤΕΟ οι έμποροι μπορούν να περάσουν τα ΙΧ από ΚΤΕΟ χρησιμοποιώντας τις πινακίδες "Δοκιμής" που έχουν στην κατοχή τους.

 

πηγη:http://www.imerisia.gr/default.asp?catid=12410

Σχετικα με μας

Το AUTOPANORAMA.GR δημιουργήθηκε το 2007 ως ιστότοπος ενημέρωσης για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Σήμερα είναι στην ευχάριστη θέση να είναι και ένας δικτυακός τόπος όπου ο χρήστης του να μπορεί να αγοράσει στο νέο Ε-SHOP αλλά και να ενημερωθεί παράλληλα για προϊόντα που αφορούν το χώρο του αυτοκινήτου, μαζί και με την ειδική προέκτασή του, που είναι η αποκλειστική διάθεση προϊόντων για το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Χαρτης

Επικοινωνηστε μαζι μας

sample +30 2310811965

 +30 6939405054

              ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ

              ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

sample info@autopanorama.gr

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:

              00420721561983

              IOANNIS SARITSOGLOU 

              TOVACOV CESKA REPUBLIKA

 

Facebook Page