ο κόσμος του αυτοκινήτου στο Internet
×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Το καλάθι σας είναι άδειο.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Τιμόνια-Καθίσματα-Ζώνες-Πυροσβέσεις-Χειρόφρενα

Από 60Ε !

Learn more

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΓΑΝΤΙΑ

ΕΛΑΦΡΙΑ-FIA

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ζώνες 4 - 6 σημείων σε χρώμα

κόκκινο-μπλέ-μαύρο

Από 125Ε !

Learn more

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟ AUTOPANORAMA RACING SHOP

Για Ράλλυ-Ιστορικά Ράλλυ-Αναβάσεις-Πίστα-Χρονομερτημένα 

Από 350 Ε

Learn more

Καμπάνια «Αξίζει να σώσουμε μια ανθρώπινη ζωή» ! 53 παρεμβάσεις προτάσεις του Λευτέρη Αυγενάκη!

Image
«Αξίζει να σώσουμε μια ανθρώπινη ζωή»! Ας βελτιώσουμε το οδικό δίκτυο!
Αίολες δεσμεύσεις – απαντήσεις χωρίς αντίκρισμα του Υπουργού Υποδομών στις 53 παρεμβάσεις προτάσεις του Λευτέρη Αυγενάκη για σημεία παγίδες του οδικού δικτύου του νομού Ηρακλείου. Χωρίς να δεσμεύεται για συγκεκριμένο αποτέλεσμα και χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου του ΒΟΑΚ και ουσιαστικής αναβάθμισης των λοιπών οδικών υποδομών, ενημέρωσε το Βουλευτή Ηρακλείου, Λευτέρη Αυγενάκη, ο Υπουργός Υποδομών, κ. Ρέππας για τα έργα που εκτελούνται στο οδικό δίκτυο του ν. Ηρακλείου.....

Ειδικότερα, ο κ. Ρέππας απαντά δια του Υφυπουργού κ. Γ. Μαγκριώτη, με ένα ενιαίο έγγραφο στις 53 στοχευμένες και τεκμηριωμένες προτάσεις που είχε καταθέσει ο Βουλευτής στο πλαίσιο της καμπάνιας του «Αξίζει να σώσουμε μια ανθρώπινη ζωή» για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Συγκεκριμένα, αναφέρει:

 

1.      Σχετικά με τις επεμβάσεις των Υπηρεσιών του Υπουργείου σε διάφορες θέσεις της ΠΕΟ Ηρακλείου-Αγ.Νικολάου και της ΕΟ Ηρακλείου-Φαιστού-Αγ. Γαλήνη (Τυμπάκι)  και σε ό,τι αφορά σε παρατηρήσεις που σχετίζονται με εξειδικευμένες επεμβάσεις για την βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας (βραχυπρόθεσμες παρεμβάσεις άμεσης δυνατότητας εφαρμογής και άμεσης απόδοσης), έχει προταθεί η ένταξη του έργου «Υλοποίηση βραχυπρόθεσμων παρεμβάσεων σε τμήματα και θέσεις μειωμένης οδικής ασφάλειας στους Άξονες: Ηράκλειο-Μοίρες-Τυμπάκι-Αγ.Γαλήνη, Ηράκλειο-Γούβες­Χερσόνησος-Μάλια (ΠΕΟ) και Χανιά-Ρέθυμνο (ΠΕΟ)», προϋπολογισμού περίπου 9.000.000,00 €, στο ΕΣΠΑ. Οι σχετικές μελέτες έχουν ολοκληρωθεί και εγκριθεί.

 

Στα πλαίσια του έργου αυτού προβλέπονται επεμβάσεις σε 24 θέσεις στους εν λόγω δύο οδικούς άξονες (12 και 12 θέσεις αντίστοιχα). Πρόκειται για θέσεις-τμήματα-κόμβους με ατυχήματα, που εντοπίσθηκαν μέσω σχετικής μελέτης από την επεξεργασία των στοιχείων των τροχαίων ατυχημάτων και των αιτιών τους, λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις της Τροχαίας και των τοπικών Υπηρεσιών. Οι παρεμβάσεις αυτές συνίστανται σε αναδιαμορφώσεις ισόπεδων κόμβων, αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα, βελτίωση-ενίσχυση της κατακόρυφης σήμανσης και της ασφάλισης, διαγράμμιση, φωτεινή σηματοδότηση, πρόβλεψη πεζοδιαβάσεων, οδοφωτισμό, βελτίωση ορατότητας κλπ.»

 

2.      «Από την εν ενεργεία εργολαβία συντήρησης του Β.Ο.Α.Κ. στον Νομό Ηρακλείου έχουν εκτελεσθεί σχεδόν σε όλο το μήκος του Πρωτεύοντος Εθνικού Οδικού Δικτύου του Β.Ο.Α.Κ. από Α/Κ Γουρνων έως τα όρια Ν. Ηρακλείου με το Ν. Ρεθύμνου εργασίες διαγράμμισης, πλην των θέσεων εκείνων, που πρόκειται να εκτελεστούν νέες ασφαλτικές εργασίες μία εκ των οποίων είναι και το τμήμα του Α/Κ Καλλιθέας. Στην σχετική εν εξελίξει εργολαβία, προβλέπεται να αντικατασταθούν και οι σχετικές φθαρμένες πληροφοριακές πινακίδες του Α/Κ Καλλιθέας.

 

3.      Αναφορικά με παρεμβάσεις στο εθνικό οδικό δίκτυο στο ύψος του καταυλισμού αθίγγανων (χιλιομετρική θέση 140)  ο αρμόδιος Υφυπουργός σημειώνει ότι «έχουν εκτελεσθεί επανειλημμένως εργασίες καθαρισμού της εν λόγω περιοχής. Παρ' όλα αυτά παρατηρείται η συσσώρευση ξανά μεγάλου όγκου σκουπιδιών σε πολύ σύντομο διάστημα πιθανόν λόγω του παρακείμενου καταυλισμού των Αθίγγανων. Προβλέπεται να αντικατασταθούν και οι σχετικές φθαρμένες πληροφοριακές πινακίδες του Α/Κ Αερολιμένα. Οι αποστάσεις τοποθέτησης είναι στα 200μ και 400μ. πριν τον Κόμβο. Σχετικά με την διαγράμμιση του Α/Κ Αερολιμένα έχουν εκτελεστεί εργασίες πλην των τμημάτων εκείνων που σχετίζονται με την εν εξελίξει εργολαβία κατασκευής του Β' κλάδου από Α/Κ Αεροδρομίου μέχρι το ΚΤΕΟ και οι οποίες Θα ολοκληρωθούν με την ολοκλήρωση του έργου.

 

4.      Αναφορικά με τις βελτιωτικές προτάσεις του κ. Αυγενάκη στο ύψος του Κοκκίνη Χάνι, στο έγγραφο του Υπουργείου αναφέρεται ότι «η σύνδεση των παράλληλων οδών με τον ΒΟΑΚ στην υπόψη περιοχή περί του Κοκκίνη Χάνι γίνεται σήμερα προσωρινά βάσει υφιστάμενης εργοταξιακής σήμανσης, η οποία έχει εγκριθεί και από την Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου. Η διευθέτηση αυτή έγινε με πρωτοβουλία του Δήμου Γουβών για την κυκλοφοριακή εξυπηρέτηση της ευρύτερης περιοχής Κοκκίνη Χάνι.»

 

5.      Για τις προτάσεις στο ύψος του κόμβου των Γουβών, τη νέα γέφυρα του Αποσελέμη και τη σήραγγα της Σταλίδας, το Υπουργείο αναφέρει ότι «στα πλαίσια του έργου «Αποκατάσταση αστοχιών και κατασκευή Β' ασφαλτικού τάπητα στο τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος, έχουν εκτελεσθεί εργασίες ασφαλτικών, διαγραμμίσεων και σήμανσης στο τμήμα του Β.Ο.Α.Κ. από Α/Κ Γουρνών μέχρι Χερσόνησο και σύντομα Θα ολοκληρωθεί και το εναπομένον συμβατικό αντικείμενο του έργου που αφορά την κατασκευή αντιολισθηρών στρώσεων και σήμανσης».

 

6.      Σχετικά με τις προτάσεις συγκεκριμένων παρεμβάσεων στα χιλιόμετρα 112 έως 118 του Εθνικού δρόμου (δηλαδή στο ύψος του πρατηρίου καυσίμων ΕΚΟ στην παραλία Φόδελε μέχρι και τη διασταύρωση της Αχλάδας, στη δεύτερη διασταύρωση της Αγίας Πελαγίας, στη διασταύρωση της Λυγαριάς και στο ύψος της Αγίας Μαρίνας Σκαφιδαρά) σημειώνεται ότι: «ήδη εκτελούνται ή έχουν εκτελεστεί οι παρακάτω εργασίες στο Ν. Ηρακλείου:

-          Ασφαλτόστρωση τμημάτων για την αύξηση της ασφάλειας της οδού με τάπητα κυκλοφορίας και αντιολισθηρό τάπητα.

-          Αντικατάσταση κατεστραμμένων στηθαίων ασφαλείας και τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας σε νέες θέσεις.

-          Νέα διαγράμμιση σε όλο το τμήμα του πρωτεύοντος εθνικού οδικού δικτύου στον Ν. Ηρακλείου.

-          Αντικατάσταση μέρους παλαιών - φθαρμένων πινακίδων καθώς και τοποθέτηση νέων.

-          Κατασκευή τμήματος περίφραξης από συρματόπλεγμα για την αποτροπή εισόδου ζώων κλπ. εντός του οδοστρώματος.

-          Επαναλαμβανόμενοι καθαρισμοί και αποψιλώσεις τάφρων και οδοστρώματος σε όλο το τμήμα του πρωτεύοντος εθνικού οδικού δικτύου στον Ν. Ηρακλείου αρμοδιότητας μας (Α/Κ Γουρνών έως όρια Ν. Ηρακλείου με Ρέθυμνο).

-          Κοπή κλαδιών σε όλο το μήκος της οδού για την βελτίωση της ορατότητας.

-          Συντήρηση - καθαρισμός τεχνικών με αποκαταστάσεις φθαρμένων επιφανειών και βαφές.

-          Αποκαταστάσεις τοπικών φθορών του οδοστρώματος που προκύπτουν συνεχώς λόγω παλαιότητας του ασφαλτικού τάπητα και ιδιαιτέρως την χειμερινή περίοδο.

 

Για το τμήμα της Εθνικής οδού από Φόδελε έως Λινοπεράματα επισημαίνεται ότι «συντάσσεται μελέτη από την ΔΜΕΟ της ΓΓΔΕ, η οποία προβλέπει τη νέα χάραξη μήκους 16 χλμ. της Εθνικής οδού με διατομή διπλού κλάδου προκειμένου να ωριμάσει το έργο και να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα».

 

7.      Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΣΕ (Περιφέρειας Κρήτης) έχει ήδη κατασκευαστεί νέος τάπητας σε όλη τη διαδρομή του Κακού όρους και έχει γίνει νέα διαγράμμιση.

 

8.      Αναφορικά με τις προτάσεις του Βουλευτής στη νέα επαρχιακή οδό Ηρακλείου - Αρκαλοχωρίου - Βιάννου ο Υπ. Υποδομών σημειώνει ότι «εντός των προσεχών ημερών θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες των κόμβων (Αγ. Σώζοντα-Κουνάβων).

Ο Κόμβος και η Παράκαμψη Αρκαλοχωρίου θα ενταχθούν εντός των προσεχών μηνών στο ΕΣΠΑ Κρήτης. Οι Κόμβοι (Πεζών-Ινίου και Νότια Αρκαλοχωρίου) Θα δημοπρατηθούν αμέσως μετά την ολοκλήρωση των μελετών και τη συντέλεση των απαλλοτριώσεων. Επίσης το 2010 με απόφαση της Περιφέρειας Κρήτης διατέθηκε ποσό 1.000.000 ευρώ για τη συντήρηση (παραπλεύρων οδών και σήμανσης) του Οδικού Άξονα Ηράκλειο-Βιάννος και εντός των προσεχών ημερών θα δημοπρατηθεί το έργο».

 

Αναφορικά με την ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, ο κ. Αυγενάκης σημείωσε τα εξής:

 

«Η απάντηση από μέρους του Υπουργείου δεν κρίνεται ικανοποιητική, ενώ δεν θίγονται όλες οι ουσιαστικές προτάσεις βελτιωτικών παρεμβάσεων που καταθέσαμε. Σε κάθε περίπτωση, είναι κρίμα και άδικο, εν έτη 2010 η χώρα μας να αποτελεί τον αρνητικό πρωταγωνιστή στον αριθμό των τροχαίων στην Ευρώπη. Είναι πλέον μη αποδεκτό από όλους εμάς, η Κρήτη και ο νομός Ηρακλείου να έχουν από τα υψηλότερα ποσοστά τροχαίων στη χώρα.

 

Και όμως στην Κρήτη του 2010, ο ΒΟΑΚ διατηρεί τα χαρακτηριστικά ενός διαπλατυσμένου επαρχιακού δρόμου και όχι ενός αυτοκινητοδρόμου σύγχρονων Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, καθώς το έργο καθυστερεί και δεν έχει εξελιχθεί προς την κατεύθυνση αυτή. Όμως τον κόσμο δεν τον ενδιαφέρουν οι περατωμένες μελέτες, τα μεγαλόπνοα σχέδια επί χάρτου. Βλέπει το πρόβλημα και αντιμετωπίζει την σκληρή πραγματικότητα των θυμάτων των τροχαίων, των συνανθρώπων μας που χάνονται άδικα ή καταδικάζονται να περάσουν το υπόλοιπο της ζωής τους σε μία αναπηρική καρέκλα.

 

Θεωρώ εξίσου ότι η δημιουργία της «Κρήτη Α.Ε» αποτελεί ένα ακόμη τερτίπι της κυβέρνησης, προκειμένου να κερδίσει χρόνο από ένα έργο που δεν είναι απλώς αναπτυξιακό, αλλά άπτεται της ασφάλειας των μετακινήσεων όλων των πολιτών, την ανάγκη προστασίας της ίδιας της ανθρώπινης ζωής. Γιατί ο παράγοντας άνθρωπος και η ασφάλειά του είναι πολύ πιο βαρύνουσας σημασίας από το οποιοδήποτε μονομερώς αναπτυξιακό έργο. Βεβαίως, η κυβέρνηση μπορεί να συνεχίσει να εκτιμά τη ζημία σε οικονομικά μεγέθη, τη ζημιά των ασφαλιστικών ταμείων. Όμως τη ζημιά της απώλειας μιας ανθρώπινης ζωής δεν μπορεί να την εκτιμήσει κανείς.

 

Δυστυχώς, η παραδοσιακά «πράσινη» Κρήτη θεωρούνταν επί πολλά χρόνια για τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ ως δεδομένη. Ως εκ τούτου, βασικά έργα υποδομής ήρθαν σε δεύτερη μοίρα, ενώ οι χρηματοδοτήσεις και από τα τρία Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης που εξασφαλίστηκαν για την Κρήτη ήταν εξαιρετικά ελλιπείς. Αντίστοιχα, η νοοτροπία των τοπικών βουλευτών ήταν καθαρά τοπικιστική, ώστε ενδιαφέρονταν ουσιαστικά μόνο για το νομό στον οποίο εκλέγονταν, αποδίδοντας πολύ μικρότερη σημασία σε θέματα υπερτοπικού χαρακτήρα που αφορούσαν όλη την Κρήτη. Η λογική αυτή στους περισσότερους από εμάς έχει ήδη αλλάξει.

 

Η οργανωμένη Πολιτεία από τη μία και η οργανωμένη κοινωνία πολιτών (εθελοντικές οργανώσεις και ενεργοί πολίτες) από την άλλη, οφείλουν να δράσουν άμεσα, στοχευμένα και συντονισμένα. Ο ρόλος του κάθε ενός από εμάς είναι να παρακάμψουμε τις όποιες κομματικές, ιδεολογικές ή άλλες διαφορές και από κοινού να συνδράμουμε στο κοινό στόχο της μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων. Μέσω της ενισχυμένης συνεργασίας και συνέργιας είναι δυνατόν να μετριάσουμε το πρόβλημα. Γιατί δεν γίνεται να κλείνουμε πλέον τα μάτια μας μπροστά στη σκληρή πραγματικότητα. Γιατί «μπορούμε να σώσουμε μια ανθρώπινη ζωή», όπως άλλωστε είναι και ο τίτλος της καμπάνιας που έχουμε ξεκινήσει με  υπηρεσιακούς και εθελοντικούς φορείς του νομού Ηρακλείου...».

 

Επιπροσθέτως, σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της συνεργασίας και της επικοινωνίας με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και κατόπιν ενός γόνιμου διαλόγου, ο κ. Αυγενάκης κατέθεσε τέσσερις ακόμη προτάσεις λήψης συγκεκριμένων μέτρων που μπορούν να συμβάλλουν ουσιαστικά στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Συγκεκριμένα πρότεινε:         

 

  1. Να υπάρξει υποχρεωτική εφαρμογή του μαθήματος της κυκλοφοριακής αγωγής στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε όλα τα σχολεία της χώρας και όχι μόνο σε αυτά  που συμμετέχουν στο «Νέο Σχολείο».

 

  1. Να εφαρμοστεί η επιβολή υποχρεωτικής παρακολούθησης προγραμμάτων κυκλοφοριακής αγωγής στους ανήλικους που οδηγούν χωρίς δίπλωμα μηχανοκίνητα οχήματα ή και γενικότερα παραβιάζουν τον Κ.Ο.Κ.

 

  1. Να προχωρήσει η κυβέρνηση στη μείωση του φορολογικού συντελεστή που επιβάλλεται στα προστατευτικά κράνη των μοτοσικλετιστών και ποδηλατιστών και του λοιπού εξοπλισμού ασφαλείας ή ακόμα και στην κατάργησή του.

 

  1. Να διεξάγουν τις εξετάσεις για την έκδοση άδειας οδήγησης μοτοποδηλάτου ανηλίκων οι Σχολές Οδηγών, ως καθ' ύλη αρμόδιες για την εκπαίδευση των νέων οδηγών, ώστε να αποφορτιστεί η Τροχαία από το συγκεκριμένο έργο.

 

Τέλος, σημειώνεται ότι οι συνεργασίες που έχει αναπτύξει ο Βουλευτής με θεσμικούς και υπηρεσιακούς φορείς και εθελοντικές οργανώσεις θα συνεχιστούν και θα ενταθούν την επόμενη περίοδο. 

 

Ο  κ. Λευτέρης Αυγενάκης είναι Βουλευτής του Νομού Ηρακλείου ενώ. Σήμερα είναι μέλος της επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, καθώς και της Τεχνολογίας και Έρευνας, ενώ έχει έντονη κοινοβουλευτική δραστηριότητα.

 

 

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ http://www.avgenakis.gr/

Σχετικα με μας

Το AUTOPANORAMA.GR δημιουργήθηκε το 2007 ως ιστότοπος ενημέρωσης για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Σήμερα είναι στην ευχάριστη θέση να είναι και ένας δικτυακός τόπος όπου ο χρήστης του να μπορεί να αγοράσει στο νέο Ε-SHOP αλλά και να ενημερωθεί παράλληλα για προϊόντα που αφορούν το χώρο του αυτοκινήτου, μαζί και με την ειδική προέκτασή του, που είναι η αποκλειστική διάθεση προϊόντων για το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Χαρτης

Επικοινωνηστε μαζι μας

sample +30 2310811965

 +30 6939405054

              ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ

              ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

sample info@autopanorama.gr

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:

              00420721561983

              IOANNIS SARITSOGLOU 

              TOVACOV CESKA REPUBLIKA

 

Facebook Page