ο κόσμος του αυτοκινήτου στο Internet
×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Το καλάθι σας είναι άδειο.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Τιμόνια-Καθίσματα-Ζώνες-Πυροσβέσεις-Χειρόφρενα

Από 60Ε !

Learn more

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΓΑΝΤΙΑ

ΕΛΑΦΡΙΑ-FIA

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ζώνες 4 - 6 σημείων σε χρώμα

κόκκινο-μπλέ-μαύρο

Από 125Ε !

Learn more

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟ AUTOPANORAMA RACING SHOP

Για Ράλλυ-Ιστορικά Ράλλυ-Αναβάσεις-Πίστα-Χρονομερτημένα 

Από 350 Ε

Learn more

Ξένοι Αγώνες

F1: Τραυματίας ο Kubica στο ράλλυ Ronde di Andora στην Ιταλία! Video-Εικόνες

Image
O Robert Kubica, υπέστη πολλαπλά κατάγματα στα δεξιά άκρα του!!
Ο οδηγός της Renault, Robert Kubica, υπέστη πολλαπλά κατάγματα στα δεξιά άκρα του, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ομάδας, σε ατύχημα που είχε στο ράλλυ Ronde di Andora, το οποίο διεξάγεται στην Ιταλία, όπου συμμετείχε με ένα Skoda Fabia. Αρχικά, είχε αναφερθεί ότι οι τραυματισμοί του Πολωνού ήταν στα αριστερά άκρα, αλλά αυτό δεν αληθεύει. Ο Kubica έχει αγωνιστεί σε πολλά ράλλυ στο παρελθόν, ωστόσο αυτή ήταν η πρώτη του εμφάνισε με αυτοκίνητο κλάσης S2000. O 26χρονος Πολωνός, μόλις 4,6 χλμ. μετά την εκκίνηση του αγώνα στην πρώτη ειδική, στο χωριό Testico, έχασε τον έλεγχο του Skoda, ίσως λόγω της

νωπής ασφάλτου και της αντικανονικής κλίσης της, αφού είχε φουσκώσει από τις ρίζες ενός δέντρου. Σε ένα γρήγορο S, όπου η άσφαλτος έχει κλίση, τo αυτοκίνητο Kubica γύρισε ξαφνικά 80 μοίρες προς τα δεξιά και προσέκρουσε βίαια στο άκρο ενός ενός μεταλλικού κιγκλιδώματος για να ακινητοποιηθεί στη συνέχεια επάνω στον τοίχο μιας εκκλησίας. Οι πυροσβέστες χρειάστηκαν πάνω από μια ώρα

 

Image
Η αριστερή πόρτα του Skoda, που έχει επανατοποθετηθεί μετά το ατύχημα, κρύβει την κατάσταση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. !
για βγάλουν τον Πολωνό από το κατεστραμμένο αυτοκίνητο, και μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείo Santa Corona di Pietra Ligure, στη Γένοβα. Ο Kubica διατηρούσε τις αισθήσεις του καθ' όλη τη διάρκεια της μεταφοράς του, ενώ ο συνοδηγός του, Jakub Gerber, δεν έπαθε τίποτα. Ο Kubica υπέστη πολλαπλά κατάγματα στο δεξί χέρι και το δεξί πόδι του και υποβάλλονταν σε χειρουργική επέμβαση καθώς γράφονταν αυτές οι αράδες. Οι τραυματισμοί δεν εκτιμάται ότι απειλούν τη ζωή του. Όταν γράφονταν αυτά, οι γιατροί έδιναν μάχη για το δεξί χέρι του Kubica, έχοντας καλέσει τον ειδικευόμενο σε αυτό τον τομέα χειρούργο δρ. Ιgor Rossello. Στο χειρουργείο βρίσκεται και ο δρ. Riccardo Ceccareli (πρώην γιατρός της Toyota), ο οποίος έχει ιδρύσει τον οργανισμό Formula Medicine, που έχει βοηθήσει ιατρικά πάρα πολλούς πιλότους της F1, και όχι μόνο.

Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι το άκρο του μεταλλικού κιγκλιδώματος εισχώρησε στην καμπίνα επιβατών από το εμπρός μέρος του Skoda Fabia S2000.

ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=YE8GUwybi5k&feature=player_embedded]

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=Uwo7yeUPJVk]

Tο πιθανότερο είναι όμως ότι ο Kubica δε θα βρίσκεται στην κατάλληλη φυσική κατάσταση για να αγωνιστεί στο πρώτο Grand Prix της σεζόν, που διεξάγεται στο Μπαχρέιν, σε περίπου ένα μήνα (στις 13 Μαρτίου)... Ο Πολωνός είχε τραυματίσει τραυματίσει το αριστερό του χέρι πολύ σοβαρά παλαιότερα. Σε ένα αυτοκινητικό ατύχημα, το 2003, είχε σπάσει το αριστερό του χέρι και είχε υποστεί εγχείριση για να τοποθετηθούν 18 βίδες τιτανίου.

 
Ωστόσο, ο Kubica είναι γνωστός για τις ανακάμψεις του έπειτα από σοβαρά ατυχήματα. Το αυτοκινητικό του 2003 είχε καθυστερήσει το ντεμπούτο του στο Formula 3 Euro Series εκείνη τη χρονιά, αλλά με το που επέστρεψε στις πίστες, πήρε και τη μοναδική του νίκη εκείνη τη σεζόν, στο Norisring, παρά τον πλαστικό νάρθηκα και τις βίδες στο αριστερό του χέρι.

Το 2007, ο Kubica είχε ένα ανατριχιαστικό ατύχημα στο Grand Prix του Καναδά, όταν η BMW Sauber που οδηγούσε προσέκρουσε σε τσιμεντένιο τοίχο με 300 χ.α.ώ. (με την επιτάχυνση που δέχθηκε το σώμα του να αγγίζει τα 75 G στιγμιαία...), αλλά την είχε γλιτώσει με μια ελαφρά διάσειση και ελαφριά εξάρθρωση στον ένα αστράγαλο. Την επόμενη χρονιά, επέστρεψε στην πίστα του Μόντρεαλ και κατέκτησε την πρώτη του νίκη (και μοναδική μέχρι στιγμής) στη Formula 1!

Ευχόμαστε στον Robert τάχιστη ανάρρωση... Ωστόσο, η Renault θα αναγκαστεί να αντικαταστήσει τον Kubica, τουλάχιστον για τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Η ομάδα διαθέτει δυο δοκιμαστές, τους Bruno Senna (αγωνίστηκε πέρυσι στην F1 με την HRT) και Romain Grosjean (που έχει να αγωνιστεί στην F1 από το 2009 και επέστρεψε πέρυσι στο GP2). Σύμφωνα με τον διευθυντή της Renault, Eric Boullier, o Senna είναι πιο καλά προετοιμασμένος για να αντικαταστήσει έναν από τους δυο αγωνιζόμενους οδηγούς σε περίπτωση προβλήματος.

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ! ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΤΙΟ ΚΡΟΥΣΗΣ ΔΕΧΘΗΚΕ Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΜΠΑΡΑ! ΟΛΟΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΣΤΟΝ KUBICA!!

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=8xgsxpH_6xQ&feature=watch_response]

[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=R3jgexClid4&feature=watch_response]

 

 

 

ΠΗΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ:http://www.4troxoi.gr/ 

Σχετικα με μας

Το AUTOPANORAMA.GR δημιουργήθηκε το 2007 ως ιστότοπος ενημέρωσης για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Σήμερα είναι στην ευχάριστη θέση να είναι και ένας δικτυακός τόπος όπου ο χρήστης του να μπορεί να αγοράσει στο νέο Ε-SHOP αλλά και να ενημερωθεί παράλληλα για προϊόντα που αφορούν το χώρο του αυτοκινήτου, μαζί και με την ειδική προέκτασή του, που είναι η αποκλειστική διάθεση προϊόντων για το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Χαρτης

Επικοινωνηστε μαζι μας

sample +30 2310811965

 +30 6939405054

              ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ

              ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

sample info@autopanorama.gr

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:

              00420721561983

              IOANNIS SARITSOGLOU 

              TOVACOV CESKA REPUBLIKA

 

Facebook Page