ο κόσμος του αυτοκινήτου στο Internet
×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Το καλάθι σας είναι άδειο.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Τιμόνια-Καθίσματα-Ζώνες-Πυροσβέσεις-Χειρόφρενα

Από 60Ε !

Learn more

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΓΑΝΤΙΑ

ΕΛΑΦΡΙΑ-FIA

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ζώνες 4 - 6 σημείων σε χρώμα

κόκκινο-μπλέ-μαύρο

Από 125Ε !

Learn more

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟ AUTOPANORAMA RACING SHOP

Για Ράλλυ-Ιστορικά Ράλλυ-Αναβάσεις-Πίστα-Χρονομερτημένα 

Από 350 Ε

Learn more

Διακομματική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής. κ Άρης Σταθάκης

Image
Αν υπήρχαν ΑΝΘΡΩΠΟΙ σαν τον Άρη Σταθάκη, Ο Δημοσιογράφος Βουλευτής
Αν υπήρχαν ΑΝΘΡΩΠΟΙ σαν τον Άρη Σταθάκη, πολλά από τα προβλήματα που μαστίζουν την Ελληνική κοινωνία, θα είχαν προ πολλού λυθεί. Διαβάστε για ποιους λόγους έχουμε αρχίσει να ελπίζουμε σε ένα ασφαλέστερο Οδικό Περιβάλλον…

 

‘’Χάρη στην πρωτοβουλία του προέδρου της Βουλής κ. Δημήτρη Σιούφα (και έπειτα από σχεδόν πέντε χρόνια προσπαθειών μας), δημιουργήθηκε επιτέλους η πρώτη Διακομματική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής.

Μία Επιτροπή που, αντίθετα από τις άλλες, δεν έγινε επειδή προβλεπόταν από τον κανονισμό, αλλά επειδή αυτό επέβαλλε η λογική. Δεν είναι δυνατόν, δηλαδή, να έχουμε 6 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες και ανάπηρους κάθε ημέρα και εμείς να ασχολούμεθα με όλα τ' άλλα θέματα και να ξεχνούμε αυτό.

Βεβαίως, η αλήθεια είναι ότι, πριν από τέσσερα χρόνια, είχε γίνει άλλη μία προσπάθεια να συσταθεί αυτή η επιτροπή, αλλά αντί να ρωτήσουν τότε ποιος βουλευτής έχει όρεξη να δουλέψει για την Οδική Ασφάλεια, διόρισαν κάποιους από την Επιτροπή Κοινωνικών, οι οποίοι δεν εμφανίστηκαν ποτέ (είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρώτη συνεδρίαση είχαν έρθει δύο βουλευτές, στη δεύτερη ένας και στην τρίτη ήμουν μόνος μου).

Τώρα όμως η κατάσταση είναι διαφορετική.

Πρώτον, γιατί ο κ. Σιούφας αγκάλιασε και στηρίζει αυτήν την Επιτροπή, επειδή όπως τόνισε: ‘’η Βουλή πρέπει να δώσει το στίγμα ενός εθνικού συναγερμού με αυτήν την Επιτροπή, η οποία δεν θα είναι διακοσμητική και θα λειτουργήσει ως πρότυπο για όλες τις άλλες επιτροπές’’.

Δεύτερον, γιατί δεν είμαστε διορισμένοι και δεν ήρθαμε ‘’να βγάλουμε κάποια υποχρέωση’’. Ήρθαμε να δουλέψουμε, να διορθώσουμε τα στραβά και να προσπαθήσουμε να σώσουμε τη ζωή έστω και ενός παιδιού.

Και τρίτον, γιατί είμαστε όλοι από την ίδια πλευρά και έχουμε τις ίδιες ευαισθησίες. Δεν υπάρχουν εδώ κομματικές αντιπαραθέσεις, άλλωστε, όταν σκοτώνεται ένα παιδάκι, δεν έχει καμία σημασία αν ο πατέρας του ψήφισε Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ, ΛΑΟΣ ή οποιοδήποτε άλλο κόμμα.

Θα σταθούμε λοιπόν απέναντι σε όλους και θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε το σύστημα. Αυτό φαίνεται και από τα θέματα που έχουμε προγραμματίσει να συζητήσουμε για να βρούμε λύσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής:

ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ:

Οπως αναφέρει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, απαγορεύονται όσες τραβούν την προσοχή μαςείναι τοποθετημένες σε επικίνδυνα σημεία. και Το ίδιο αποφάνθηκε και το Συμβούλιο της Επικρατείας, το οποίο ζήτησε να απομακρυνθούν όλες. Την απομάκρυνσή τους ζήτησε (και ζητάει) απ' όλους τους δημάρχους και το Υπουργείο Εσωτερικών. Καταγγελίες κάνει και η ΔΕΗ, που λέει ότι δημιουργούν και άλλα προβλήματα, γιατί παίρνουν ρεύμα από περίπτερα, από γεννήτριες, ακόμα και από… κολόνες φωτισμού. Οι δήμαρχοι όμως αδιαφορούν. Και όσοι έχασαν τους δικούς τους εξ αιτίας τέτοιων πινακίδων, κοντεύουν να τρελαθούν!

Εμείς δεν ζητούμε να απαγορευτούν όλες οι διαφημίσεις και να κλείσουν όλες οι διαφημιστικές εταιρείες. Εμείς λέμε ότι οι δρόμοι (μέσα κι έξω από τις πόλεις) πρέπει να συγχωρούν τα λάθη των οδηγών. Όχι να έχουν εμπόδια και παγίδες που μπορεί να μας σκοτώσουν.

Για να ακουσθούν, λοιπόν, όλες οι απόψεις και να μπορέσουμε να κάνουμε τους δρόμους ασφαλέστερους, καλέσαμε στην πρώτη συνεδρίασή μας όλους όσοι εμπλέκονται στο ‘’κύκλωμα’’: Τα υπουργεία Εσωτερικών και ΠΕΧΩΔΕ, την ΚΕΔΚΕ, τις διαφημιστικές εταιρείες, την Προστασία του Καταναλωτή, αλλά και γονείς παιδιών που σκοτώθηκαν πάνω σε διαφημιστικές πινακίδες, οι οποίοι έχουν στα χέρια τους πολλά και πολύ σημαντικά στοιχεία.

Μετά θα φέρουμε το θέμα στη Βουλή και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ενώ, αν χρειαστεί, θα πάρουμε και πιο δραστικά μέτρα… Με τον ίδιο τρόπο θα αντιμετωπίσουμε και πολλά άλλα προβλήματα που έχουν σχέση με την Οδική Ασφάλεια, όπως:

ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ:

Δεν μας μαθαίνουν να οδηγούμε. Μας μαθαίνουν, συχνά με δική μας απαίτηση, να… περνάμε τις ‘’εξετάσεις’’. Σερνόμαστε λοιπόν μέσα στην πόλη, με 40 χλμ./ώρα και την άλλη ημέρα (μετά το λάδωμα και τη μεγάλη ‘’επιτυχία μας’’), παίρνουμε το αυτοκίνητο ή τη μοτοσικλέτα μας, πηγαίνουμε για πρώτη φορά με 200 χλμ. σε αυτοκινητόδρομους ή σε δρόμους που γλιστρούν και φυσικά… σκοτωνόμαστε.

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ:

Πολλοί γιατροί υπογράφουν ότι είμαστε σε θέση να οδηγήσουμε, χωρίς να μας έχουν εξετάσει ποτέ. Και πέρα από αυτό, παίρνουμε το δίπλωμα στα 18 και μετά, για 47 ολόκληρα χρόνια, μέχρι να γίνουμε 65, δεν ασχολείται κανένας μαζί μας. Δεν εξετάζουν αν έχουμε κινητικά ή ψυχολογικά προβλήματα, αν βλέπουμε καλά, αν είμαστε αλκοολικοί ή αν έχουμε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα.

Και όμως, όταν πριν από περίπου 15 χρόνια εξετάσθηκαν από το εργομετρικό κέντρο του Ολυμπιακού Σταδίου επαγγελματίες οδηγοί λεωφορείων, αποδείχθηκε ότι 1 στους 4 δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει με ασφάλεια…

Προεδρικό Διάταγμα του 1984 αναφέρει πως, αν γιατροί και νοσοκομεία διαπιστώσουν ότι κάποιος από εμάς (ασχέτως ηλικίας), δεν είναι σε θέση να οδηγήσει, πρέπει να ενημερώσουν αμέσως το Υπουργείο Μεταφορών, για να περάσουν από ειδική επιτροπή. Στην πράξη όμως αυτό δεν έγινε ποτέ, γιατί κάποιοι είπαν ότι παραβιάζονται προσωπικά δεδομένα…

Άλλα θέματα που θα μας απασχολήσουν (λόγω χώρου τα αναφέρουμε μόνον σαν τίτλους) είναι:

‘’Δρόμοι και δυστυχήματα… Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας… Έλεγχοι Τροχαίας… Ειδικά δικαστήρια… Μαθήματα οδικής ασφάλειας… Μαθήματα πρώτων βοηθειών…Θεωρητικά μαθήματα αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας στη Β΄ Λυκείου… Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής… Παιδιά στο αυτοκίνητο… Ζώνες ασφαλείας, κράνη και αερόσακοι… Ασφάλεια και παραβάσεις πεζών… ΚΤΕΟ… Ευθύνες συνεργείων… Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης… Οδηγητική συμπεριφορά υπουργών, βουλευτών και οδηγών ‘’επισήμων’’ κ.λπ.’’

Παράλληλα, θα κάνουμε παρεμβάσεις, ομιλίες σε όλη την Ελλάδα, εκπομπές και σποτάκια στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο (αρχίζοντας από τον σταθμό της Βουλής), καθώς και ερωτήσεις ως άτομα, αλλά και ως Επιτροπή…

Επαναλαμβάνω ότι έστω και ένα παιδάκι να σωθεί από αυτήν την προσπάθεια, θα μπορούμε όλοι να λέμε ότι κάναμε το καθήκον μας…’’

ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Αρης Σταθάκης (Ν.Δ.).

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΙ: Νίκος Σηφουνάκης (ΠΑΣΟΚ), Λιάνα Κανέλλη (ΚΚΕ).

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Γρηγόρης Ψαριανός (ΣΥΡΙΖΑ).

ΜΕΛΗ: Κωνσταντίνος Κόλλιας (Ν.Δ.), Ιωάννης Κοσμίδης (Ν.Δ.), Ανδρέας Κουτσούμπας (Ν.Δ.), Κωνσταντίνος Παπασιώζος (Ν.Δ.), Φωτεινή Πιπιλή (Ν.Δ.), Νατάσα Ράγιου (Ν.Δ.), Κωνσταντίνος Τζαβάρας (Ν.Δ.), Χρυσή Αράπογλου (ΠΑΣΟΚ), Λεωνίδας Γρηγοράκος (ΠΑΣΟΚ), Τηλέμαχος Χυτήρης (ΠΑΣΟΚ) και Κωνσταντίνος Αϊβαλιώτης (ΛΑΟΣ)

Σχετικα με μας

Το AUTOPANORAMA.GR δημιουργήθηκε το 2007 ως ιστότοπος ενημέρωσης για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Σήμερα είναι στην ευχάριστη θέση να είναι και ένας δικτυακός τόπος όπου ο χρήστης του να μπορεί να αγοράσει στο νέο Ε-SHOP αλλά και να ενημερωθεί παράλληλα για προϊόντα που αφορούν το χώρο του αυτοκινήτου, μαζί και με την ειδική προέκτασή του, που είναι η αποκλειστική διάθεση προϊόντων για το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Χαρτης

Επικοινωνηστε μαζι μας

sample +30 2310811965

 +30 6939405054

              ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ

              ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

sample info@autopanorama.gr

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:

              00420721561983

              IOANNIS SARITSOGLOU 

              TOVACOV CESKA REPUBLIKA

 

Facebook Page