ο κόσμος του αυτοκινήτου στο Internet
×
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.
Το καλάθι σας είναι άδειο.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Τιμόνια-Καθίσματα-Ζώνες-Πυροσβέσεις-Χειρόφρενα

Από 60Ε !

Learn more

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΓΑΝΤΙΑ

ΕΛΑΦΡΙΑ-FIA

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ζώνες 4 - 6 σημείων σε χρώμα

κόκκινο-μπλέ-μαύρο

Από 125Ε !

Learn more

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟ AUTOPANORAMA RACING SHOP

Για Ράλλυ-Ιστορικά Ράλλυ-Αναβάσεις-Πίστα-Χρονομερτημένα 

Από 350 Ε

Learn more

Η Alfa Romeo Giulietta είναι ο τελικός νικητής για το Αυτοκίνητο της χρονιάς 2011 για την Ελλάδα!

Image
Alfa Romeo Giulietta η νικήτρια!!! Του 2011!!
Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία για το «Αυτοκίνητο της χρονιάς» για την Ελλάδα, με την Alfa Romeo Giulietta να επικρατεί των 11 φιναλίστ. Η διαδικασία της ψηφοφορίας έγινε σε κατάμεστη αίθουσα της «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, με την Giulietta να παίρνει συνολικά 237 πόντους. Κάτω από την Ιταλίδα καλλονή, βρέθηκε το Chevrolet Spark με 163 πόντους, ενώ στην τρίτη θέση είναι το Audi A1 με 106 ψήφους. Ακολούθησαν οι:

Nissan Juke (103), Volvo S60/V60 (98), Honda CR-Z (91), Citroen C3/DS3 (87), Opel Meriva (49), Suzuki Swift (47), Mitsubishi ASX (45), Mini Countryman (24).


Για τον θεσμό μπορείτε να μπείτε στο:http://www.caroftheyear.gr/

 

Alfa Romeo Giulietta: Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011

Η Alfa Romeo Giulietta είναι ο τελικός νικητής για το 2011, που αναδείχτηκε από την καθιερωμένη πλέον ψηφοφορία των εκλεκτόρων οι οποίοι μετέχουν στο θεσμό για την ανάδειξη του «Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς». Φέτος, η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Κωστής Παλαμάς» στη «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων. Η πρόταση της ιταλικής φίρμας κατάφερε να επικρατήσει με διαφορά 74 βαθμών από το δεύτερο Chevrolet Spark και 131 βαθμών από το τρίτο Audi A1.

Hcoty 20111

{tab=ΠΟΙΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ-Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ-Ο ΘΕΣΜΟΣ}

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την ανάδειξη του «Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2011» απονεμηθήκαν και τρία ειδικά βραβεία, τα οποία είναι τα εξής:

  • Βραβείο «Value for Money»: Chevrolet Spark
  • Βραβείο «Ασφάλεια»: Mercedes - Benz
  • Βραβείο «Φιλικότητα προς το περιβάλλον»: Fiat TwinAir Technology

Ποιοι ψήφισαν
Για το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011 ψήφισαν 42 εκλέκτορες, 5 από κάθε περιοδικό του θεσμού και από ένας για τις 2 εφημερίδες που συμμετείχαν και φέτος στην ψηφοφορία.

4ΤΡΟΧΟΙ
Χρήστος Αποστολόπουλος, Ελένη Ξενάκη, Νίκος Κουνίτης, Σωτήρης Τσαντίλης, Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης

CAR & DRIVER
Βαγγέλης Πετράκης, Νίκολας Ζαλμάς, Κώστας Δημητρέλης, Αλέξανδρος Βενιός, Δημήτρης Θεοχάρης

DRIVE
Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης, Μιχάλης Γεωργιάδης, Ντίνος Παπαγιαννόπουλος, Γιώργος Γαβάνας, Αλέξης Γαλανόπουλος

AUTOCAR
Χρήστος Παπαχριστόπουλος, Αργύρης Τούντας, Τριαντάφυλλος Μαρόπουλος, Μιχάλης Ντιβέρης, Παναγιώτης Πανάγος

CAR
'Aκης Σπανός, Σπύρος Σεραφείμ, Κώστας Λημναίος, Ευγένιος Πετούμενος, Ελένη Λυκίσα

EVO
Θωμάς Παπαπάσχος, Δημήτρης Χατζητόλιος, Μιχάλης Καρκαφίρης, Ανδρέας Έμνερ, Νίκος Μήττας

TOP GEAR
Χρήστος Αργύρης, Γιάννης Κωνσταντόπουλος, Κωνσταντίνος Μποϊδάνης, Δημήτρης Χατζηδοπαυλάκης, Παναγιώτης Τριτάρης

AUTO BILD HELLAS
Γιάννης Καλογερόπουλος, Κώστας Μήτσου, Στρατής Σκλαβάκης, Γιάννης Χαρπίδης, Πέτρος Χριστοφοράτος

ΕΘΝΟΣ
Νίκος Μερτέκης

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Τάκης Τρακουσέλλη

  Ενοποίηση των θεσμών για το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Έχει γίνει πολλή συζήτηση σχετικά με τους δύο θεσμούς που εκλέγουν το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα. Σαφώς και είμαστε υπέρ της ύπαρξης ενός και μόνο Αυτοκινήτου της Χρονιάς, και στο πλαίσιο αυτό, οι τελευταίες εξελίξεις έχουν να κάνουν με ανταλλαγή επιστολών-προτάσεων ανάμεσα στους υπευθύνους -εκπροσώπους των δύο θεσμών. Των επιστολών προηγήθηκε συνάντηση στην οποία συμφωνήθηκε να ανταλλαγούν γραπτώς οι προτάσεις της μιας και της άλλης πλευράς, με κοινό στόχο την εύρεση κοινού τόπου.

Πιστεύοντας στην πλήρη διαφάνεια των όποιων διαδικασιών παραθέτουμε τη σχετική αλληλογραφία.

pdf icon Kατεβάστε τη σχετική αλληλογραφία σε PDF .
 

Οι νικητές των προηγούμενων ετών

  • 2010 Skoda Yeti
  • 2009 Ford Fiesta
  • 2008 Kia cee'd
  • 2007 Seat Leon
 

 

Πως προκύπτει ο νικητής

Κάθε ένας από τους δημοσιογράφους-εκλέκτορες του εκάστοτε περιοδικού της οργανωτικής επιτροπής, μέχρι την τελική ψηφοφορία που θα πραγματοποιηθεί στην εκδήλωση ανάδειξης του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2011, οφείλει να έχει ολοκληρώσει την ατομική του ψηφοφορία, η οποία δεν κοινοποιείται στους άλλους εκλέκτορες, είτε αυτοί εργάζονται στο ίδιο περιοδικό είτε στα υπόλοιπα της οργανωτικής επιτροπής.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τα περιοδικά θα κληθούν να ανακοινώσουν τη ψηφοδοσία των 5 εκλεκτόρων τους με σειρά αντιστρόφως ανάλογη της παλαιότητάς τους: AUTOBILD,TOP GEAR, EVO, CAR, AUTOCAR, DRIVE, CAR AND DRIVER και 4TΡOXOI, όπως επίσης οι εκλέκτορες των εφημερίδων ΕΘΝΟΣ και ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, που από πέρυσι συμμετέχουν στο θεσμό.

Διαδικαστικά, ο εκπρόσωπος κάθε μέσου θα καλείται στο βήμα να ανακοινώσει τη βαθμολογία των εκλεκτόρων του περιοδικού του. Η σειρά των αυτοκινήτων θα διαμορφώνεται με τον τρόπο αυτό ανάλογα, στην κεντρική οθόνη, μέχρι να καταλήξει στην τελική της μορφή.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας δύο ή περισσότερων αυτοκινήτων-φιναλίστ στην κορυφή, πρώτο ανακηρύσσεται εκείνο που έχει συγκεντρώσει τις περισσότερες πρώτες θέσεις μεταξύ των 8 περιοδικών-εκλογέων. Σε περίπτωση νέας ισοβαθμίας, αυτό που έχει τις περισσότερες δεύτερες θέσεις, κ.ο.κ.

 

 

Μια ειδική και ανεξάρτητη κρίση για όλα τα νέα μοντέλα που λανσάρονται στην ελληνική αγορά

Το Ελληνικό αυτοκίνητο της Χρονιάς είναι το πρώτο αμιγώς ελληνικό βραβείο του είδους που θεσμοθετείται και απονέμεται με τη συνεργασία 8 περιοδικών αυτοκινήτου, τα οποία και αποτελούν την πλειονότητα του αυτοκινητικού Τύπου στην Ελλάδα. Το αντικείμενό του είναι να αναδείξει το καλύτερο νέο μοντέλο της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας με βάση τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών και το οποίο θα πωλείται στην Ελλάδα για τους προσεχείς 12 μήνες από την ημερομηνία της απονομής του τίτλου.

Η ονομασία Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς επιλέχτηκε προκειμένου να ξεδιαλύνει κάθε παρανόηση μεταξύ των βραβείων τύπου «καλύτερο αυτοκίνητο» που μπορεί να δίνουν οργανισμοί, άλλα περιοδικά ή εφημερίδες στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.

Η οργανωτική επιτροπή του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς αποτελείται από τους ακόλουθους εκπροσώπους που όρισαν τα παραπάνω περιοδικά:

  • Κώστας Καββαθάς, Πρόεδρος
  • Γιάννης Κουτσουφλάκης, Μέλος
  • Γιάννης Σκουφής, Μέλος
  • Κωνσταντίνος Παπατριανταφύλλου, Μέλος
  • Θοδωρής Τσίκας, Μέλος

Υπεύθυνος επικοινωνίας του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς ορίζεται ο διευθυντής σύνταξης του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ, Μιχάλης Σταυρόπουλος. Το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς είναι μη κερδοσκοπικός θεσμός και ανεξάρτητος από τη αυτοκινητική βιομηχανία. Τα περιοδικά-ιδρυτικά μέλη δεν αμείβονται για την ενασχόλησή τους με την οργάνωση ή τη συμμετοχή των δημοσιογράφων τους στην εκλογική επιτροπή. Αντίθετα τα περιοδικά-ιδρυτικά μέλη καταβάλλουν όλες τις δαπάνες για την οργάνωση, τη διεξαγωγή της βράβευσης, καθώς και κάθε τι που έχει να κάνει με την προώθηση του θεσμού. Μόνο τα περιοδικά-ιδρυτικά μέλη έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν το σήμα κατατεθέν (λογότυπος) του Eλληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς στις εκδόσεις τους. Οποιοδήποτε άλλο έντυπο για τη χρήση του χρειάζεται την έγκριση της οργανωτικής επιτροπής.

Ο κατασκευαστής έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τον τίτλο και το διακριτικό (σήμα κατατεθέν) του θεσμού για τον χρόνο ισχύος του βραβείου, κατόπιν εγκρίσεως της οργανωτικής επιτροπής και σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραποίησή του

 

 

Τι σημαίνει Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Τo αντικείμενο του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς είναι να αναδείξει έναν και μόνο νικητή. Η διαδικασία της ψηφοφορίας σχεδιάστηκε για αυτή ακριβώς τη συνθήκη και όχι για να αποδώσει μια κλίμακα αξίας στα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα. Ως εκ τούτου δεν υπάρχουν κατηγορίες, υποκατηγορίες ή νικητές κλάσης.

Προφανώς αυτό απαιτεί από την εκλογική επιτροπή -η οποία αποτελείται από τους δημοσιογράφους-εκλέκτορες των περιοδικών της οργανωτικής επιτροπής και οι οποίοι ψηφίζουν ονομαστικά- να εκτιμήσει αυτοκίνητα πολύ διαφορετικών κατηγοριών και τιμής, γεγονός που σημαίνει ότι κάθε νέο μοντέλο κρίνεται απέναντι στους ανταγωνιστές του στην αγορά.

Η εκλογή του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς γίνεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
Σχεδιασμός, άνεση, ασφάλεια, οικονομία, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, λειτουργικότητα, περιβαλλοντικά προσόντα, οδηγική ικανοποίηση και τιμή. Τεχνολογικές καινοτομίες, σχέση τιμής/ αξία και η δυνατότητα για χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας είναι επίσης σημαντικά στοιχεία που λαμβάνονται υπόψη στην αξιολόγηση.

Στις 15 Νοεμβρίου κάθε έτους, η οργανωτική επιτροπή ανακοινώνει και παραδίδει στους εκλέκτορες τη λίστα με τα προς εκλογή αυτοκίνητα, που αποτελείται από όλες τις νέες ελεύσεις των τελευταίων 12 μηνών. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι ουσιαστικά νέα μοντέλα και όχι παλιότερα με κοσμητικές αλλαγές ή με νέο κινητήρα ή μετάδοση. Προϋπόθεση είναι να διατίθενται προς πώληση στην ελληνική αγορά και να έχουν οδηγηθεί/ δοκιμαστεί επί ελληνικού εδάφους. Οι πωλήσεις τους ανά μοντέλο διεθνώς χρειάζεται να είναι ή να εκτιμώνται σε τουλάχιστον 5.000 μονάδες.

Μέχρι τις 20-25 Νοεμβρίου οι εκλέκτορες επιλέγουν την τελική δεκάδα με τη μέθοδο της μίας μόνο ψήφου και χωρίς κατάταξη. Σε δεύτερο στάδιο κάθε εκλέκτορας έχει στη διάθεσή του 25 βαθμούς για να τους κατανείμει σε τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα της τελικής δεκάδας, με μέγιστο όριο τους 10 βαθμούς σε οποιοδήποτε από αυτά. Παράλληλα, κάθε εκλέκτορας με δήλωσή του αιτιολογεί τη βαθμολόγησή του, αιτιολόγηση που δημοσιοποιείται στην επίσημη παρουσίαση του βραβείου.

 

 

Ένας πραγματικά πανελλήνιος διαγωνισμός

Η οργανωτική επιτροπή του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς αποτελείται από τα περιοδικά-ιδρυτικά μέλη 4ΤΡΟΧΟΙ, CAR AND DRIVER, DRIVE, AUTOCAR, TOP GEAR, CAR, EVO και το AUTOBILD. Κάθε περιοδικό-ιδρυτικό μέλος συμμετέχει ισότιμα στην οργανωτική επιτροπή, με τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις όσον αφορά τη διοργάνωση, τη στοιχειοθέτηση των κανόνων και την ψηφοφορία των εκλεκτόρων.

Νέα περιοδικά-μέλη μπορούν να συμμετάσχουν μόνο στην εκλογική επιτροπή, διαθέτοντας τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με τα υπάρχοντα ιδρυτικά μέλη στη διαδικασία της εκλογής. Η συμμετοχή ενός νέου μέλους γίνεται κατόπιν αίτησής του στην οργανωτική επιτροπή και χρειάζεται να πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Να είναι αυτόνομη έκδοση
  • Το δημοσιογραφικό αντικείμενό του να είναι η δοκιμή όλων των αυτοκινήτων της αγοράς και όχι μιας ή κάποιων κατηγοριών.
  • Να κυκλοφορεί με τουλάχιστον 12 τεύχη ετησίως
  • Να έχει συμπληρώσει ένα έτος αδιάλειπτης έκδοσης
  • Να διαθέτει τουλάχιστον 5 δημοσιογράφους στο μισθολόγιο
  • Οι δοκιμές των αυτοκινήτων που δημοσιεύει να περιλαμβάνουν στοιχεία (μετρήσεις) από πιστοποιημένα όργανα μετρήσεων (τροχός Peiseler, Datron, V-Box και τα συναφή)

Για την αποδοχή της αίτησης απαιτείται ομόφωνη απόφαση της οργανωτικής επιτροπής. Η εκλογική επιτροπή αποτελείται από δημοσιογράφους-εκλέκτορες που εργάζονται στα περιοδικά της οργανωτικής επιτροπής και ορίζονται από αυτά. Κάθε περιοδικό μετέχει στην εκλογική επιτροπή με 5 δημοσιογράφους-εκλέκτορες.

Ο κάθε εκλέκτορας έχει στη διάθεσή του 25 βαθμούς για να τους κατανείμει σε τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα της τελικής δεκάδας, με μέγιστο όριο τους 10 βαθμούς σε οποιοδήποτε από αυτά. Παράλληλα, κάθε εκλέκτορας με δήλωσή του αιτιολογεί τη βαθμολόγησή του, η οποία δημοσιοποιείται στην επίσημη παρουσίαση του βραβείου.

Στην παρουσίαση αυτή η ψηφοδοσία του κάθε εκλέκτορα θα αναφέρεται ξεχωριστά, ενώ στη συνέχεια και όταν έχουν παρουσιαστεί οι ψηφοδοσίες και των 5 εκλεκτόρων του εκάστοτε περιοδικού της οργανωτικής επιτροπής θα εμφανίζεται η συνολική ψηφοδοσία του κάθε περιοδικού που θα προκύπτει αθροιστικά για κάθε αυτοκίνητο που μετέχει στην τελική δεκάδα.

 

Σχετικα με μας

Το AUTOPANORAMA.GR δημιουργήθηκε το 2007 ως ιστότοπος ενημέρωσης για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Σήμερα είναι στην ευχάριστη θέση να είναι και ένας δικτυακός τόπος όπου ο χρήστης του να μπορεί να αγοράσει στο νέο Ε-SHOP αλλά και να ενημερωθεί παράλληλα για προϊόντα που αφορούν το χώρο του αυτοκινήτου, μαζί και με την ειδική προέκτασή του, που είναι η αποκλειστική διάθεση προϊόντων για το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Χαρτης

Επικοινωνηστε μαζι μας

sample +30 2310811965

 +30 6939405054

              ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΡΗΤΣΟΓΛΟΥ

              ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

sample info@autopanorama.gr

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:

              00420721561983

              IOANNIS SARITSOGLOU 

              TOVACOV CESKA REPUBLIKA

 

Facebook Page